پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۲۹۰
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
مدیرکل دفتر امور بانوان گیلان، با اشاره به ایثار مادران شهید، گفت: مادرانی داریم که انسان های متعالی را به جامعه تقدیم کردند و فرزندان خود را برای دفاع از حرم و مملکت فرستادند.

شعار سال: فاطمه رفیعی در نخستین آیین نکوداشت مقام والای مادر در استان گیلان که در سالن اجتماعات سرپرستی بانک ملی برگزار شد، اظهار کرد: خداوند لطف بزرگی در حق بشر کرده و وجودی ملقب به «مادر» را آفریده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان، آفرینش و پرورش را مدیون مادر دانست و افزود: قلب مادر برای فرزندان در هر جایگاهی که باشند، میتپد و همواره به فکرشان است.

وی با بیان اینکه سرزمین سبز گیلان مادران پرارزشی را در خود جای داده است،تصریح کرد: مادران گیلانی بزرگانی همچون میرزا کوچک خان جنگلی را پرورش دادهاند که افتخار ایران و اسلام و مسلمین است و علما و دانشمندان زیادی همچون آیتالله بهجت دستپرونده مادران گیلانزمین هستند.

رفیعی،با بیان اینکه 17 مادر نمونه گیلانی مورد نکوداشت قرار خواهند گرفت، خاطرنشان کرد:امروز در جمع مادرانی هستیم که با وجود عدم تمکن مالی،کاری کارستان انجام دادند و صفحات نورانی تاریخ را به ترسیم کشیدند.

این مقام مسئول، با اشاره به ایثار مادران شهید و از خود گذشتگی مادران سرپرست خانوار، یادآور شد: مادرانی داریم که انسانهای متعالی را به جامعه تقدیم کردند و فرزندان خود را برای دفاع از حرم و مملکت فرستادند. گیلان با هشت هزار شهید، هشت هزار مادر نمونه و فداکار دارد و لذا کلمات در مقام این مادران الکن است.

مدیرکل دفتر امور بانوان گیلان اضافه کرد: در نخستین آیین نکوداشت مقام مادر در استان گیلان که با همکاری بنیاد بین المللی مادر انجام میگیرد، 50 مادر نمونه انتخاب و از 17 مادر به نمایندگی تجلیل میشود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت طرفداری، تاریخ 6 دی 96، کد مطلب: 57498: www.gilanshahr.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین